סדנאות בישול בקצב הסמבה: אוכל טעים, אלכוהול משובח ומוסיקה טובה. מה צריך יותר מזה!

אני יודעת שאוכל לטיני נשמע כמו משהו מסובך ואקזוטי. אבל, בסדנאות שלי אני מלמדת אתכם שאפשר להכין אוכל לטיני טעים, צבעוני ושמח בקלות, במטבח הפרטי שלכם ואפילו עם חומרי גלם שניתן להשיג בארץ. הסדנאות שלי אינטימיות ומשלבות למידה והתנסות, כל אחד לפי רצונו. בסוף הסדנה נשב לאכול את מה שבישלנו. בזמן הסדנה מוגשת שתיה קלה וחמה, קוקטייל ונשנושים לטיניים. כמובן שניתן להזמין סדנאות פרטיות לימי הולדת, גיבוש ושמחות אחרות והכל בהתאמה אישית. הסדנאות מועברות במושב ציפורי, מחיר סדנה 300 ש״ח.
לקבלת פרטים נוספים והרשמה חייגו 052-6966286 או מלאו את הטופס ואחזור אליכם בהקדם.

החוויה הלטינית שלך במרחק לחיצה

[mc4wp_form id="2122"]

סדנאות בקצב הסמבה

סדנה לטינית בסיסית:  מהמטבח הארגנטינאי נלמד להכין אמפנדס ממולא בבשר. מהמטבח הפרואני נלמד להכין: סביצ׳ה מדג לבן, לומו סלטדו (בקר מוקפץ)  ו – causa limeña שהוא מעין ״סושי״ עשוי מתפוחי אדמה. מהמטבח המקסיקני נכין סלט ברוטב אבוקדו משגע ומהמטבח הצ׳ילאני נכין פאי לימון.
27.11 יום שלישי 9:30 – 12:30
6.12 יום חמישי 18:00 – 21:00
21.12 יום שישי 9:30 – 12:30

סדנה לטינית צמחונית: מהמטבח הארגנטינאי נלמד להכין אמפנדס ממולא בתירס. מהמטבח הפרואני נלמד להכין סלט קינואה ו causa limeña שהוא מעין ״סושי״ עשוי מתפוחי אדמה. מהמטבח המקסיקני נלמד להכין סלט ברוטב אבוקדו ומהמטבח הצ׳ילאני נלמד להכין מאפה תירס צמחוני ואגסים ביין לקינוח.
18.12 יום שלישי 9:30 – 12:30

 
סדנה מקסיקנית:  המטבח הלטיני הכי מוכר בארץ הוא המטבח המקסיקני. מטבח טעים וססגוני. בסדנה נתמקד במנות מקסיקניות ידועות, נכין טורטיות מקמח תירס וגם מקמח חיטה, רטבים וממרחים שונים, צ׳ילי קון קרנה, עוף ברוטב עגבניות, נשתה מרגריטה ונקנח באורז עם חלב. 14.12 יום שישי 9:30 – 12:30

סדנה ללא גלוטן – סדנה חדשה: במטבח הלטיני אפשר למצוא הרבה מתכונים ללא גלוטן. בסדנה נלמד להכין: לחמניות גבינה ברזילאיות, טורטיות מקמח תירס ואנצ׳ילדס ממקסיקו, פופוסאס מאל סלבדור, ארפה ונצואלית, עוגת קישואים מקסיקנית וטפיוקה ברזילאית לקינוח.

23.11 יום שישי 9:30 – 12:30
25.12 יום שלישי 9:30 – 12:30
סדנה לילדים ונוער:  סדנה חוויתית לילדים שבה נכין מאכלים פשוטים שהילדים יכולים להכין בבית בקלות.בסדנה נלמד להכין: אמפנדס ממולא בבשר ארגנטינאי. לחמניות גבינה מקסיקניות,  קאסדיות,  אורז אדום ולקינוח נכין עוגת שוקולד חמה. מינימום משתתפים לפתיחת הסדנה: 6 ילדים. הסדנה מתאימה לילדים מגיל 10 ומעלה. מחיר הסדנה: 140 שח לילד.
5.12 יום רביעי 9:00 – 12:30
סדנה להורים וילדים: אני יודעת שכבר מזמן אתם רוצים להינות מזמן איכות עם הילדים ולכן הסדנה הזאת מתאימה במיוחד בשבילכם. בסדנה נלמד להכין:אמפנדס ממולא בבשר ארגנטינאי. לחמניות גבינה, טורטיות עם מילוי של עוף ברוטב עגבניות, אורז אדום ולקינוח עוגת שוקולד חמה. מינימום משתתפים לפתיחת הסדנה: 3 זוגות של הורה וילד. מחיר הסדנה להורה וילד 350 ש״ח.
9.12 יום ראשון 18:00 – 21:00

בכמה מילים עלי


נעים להכיר, אני ויקי, בעלת הבלוג ״טעמים מקצה העולם״ ואני אוהבת לבשל, לאפות וגם לארח אנשים. גרתי שלוש שנים בצ׳ילה הרחוקה שם העמקתי את הידע שלי בבישול המקסיקני והפרואני. כאשר חזרנו לארץ החלטתי להעביר את האהבה שלי למטבח הלטיני באמצעות סדנאות בישול. 
בסדנאות אני מלמדת מתכונים ממטבחים לטיניים שונים. אני משתמשת בחומרי גלם איכותיים וטריים. בנוסף, אני מתאימה את המטבח הלטיני למוצרים שניתן למצוא אותם בקלות בארץ. אני מחכה לפגוש אתכם בסדנאות בישול לטיני בצפון.

סדנאות בישול בצפון
סדנאות בישול לטיני בצפון

אנשים שהיו בסדנה מספרים

״הסדנה אצל ויקי היתה הפסקה לכמה שעות של רגיעה וטיסה לדרום אמריקה, ברקע התנגנה מוזיקה לטינית נעימה, הכול היה ערוך ביסודיות, החברותה השלימה, והאוכל שהכנו היה טעים ושונה מהטעמים אליהם אנו רגילים. הרגיש כמו לקלף אבוקדו, לחתוך אותו בעדינות ולהרגיש טעם רך ונימוח בפה, הסתיים כל כך מהר בדיוק כמו עונת האבוקדיים💚״
נתלי תמיר
בלוגרית ומנחת סדנאות צילום ״מתחת לאף״
״את המנה המגניבה הזאת למדתי בסדנת בישול של Vicky Gurstein היה שם אוכל ממש טעים, מלא דברים שלא ידעתי, אוירה טובה וכיף גדול. אז אם בא לכם לצאת קצת מהשגרה ולהתפנק עם סדנת בישול דרום אמריקאית, ויקי היא הכתובת.״
דפנה שמש דוד
בעלת ״מיידלה״ אקססוריז
״טוב תקשיבו. היה ממש ממש ממש טעים חשבתי שאוכל לטיני זה פריחולס וגואקמולי. מסתבר שממש לא רק.... וואו כמה שהיה לי טעים. יאללה קצת יין וכמה צחוקים! היה משובח. קחו חברה, תעקבו אחרי הפרסומים של ויקי וסעו לציפורי לסדנה כיפית וטעימה - החו"ל הכי קרוב שתמצאו . תודה ויקי. היה פשוט טעים.״
יונית צוק
הבלוגריסטית

לפרטים נוספים והרשמה חייגו לטלפון 052-6966286 או מלאו את הטופס ואחזור אליכם בהקדם

החוויה הלטינית שלך במרחק לחיצה

[mc4wp_form id="2122"]
סדנאות בישול בצפון

לא רוצים לפספס מתכון חדש? הרשמו עכשיו לקבלת המתכון ישירות למייל שלכם

לוגו

רוצים לקבל את המתכון הבא ישירות למייל שלכם?

× אשמח לשמוע ממך בוואטסאפ